שוהם • רוצים בחירות ירוקות

    שלום בידרמן | צילום: אורי, ויקיפדיה No Comments on שוהם • רוצים בחירות ירוקות
    21:58
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on שבעה בני משפחה נרצחו בטבח: "לא הפסקנו לבכות כל היום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוב שוהם מובילה. בעצומה שמתארגנת ביישוב מנסים התושבים לוותר על הלכלוך שמתלווה שמערכת בחירות וליצור בחירות טכנולוגיות.

    בעצומה כותבים מארגניה כי "לקראת הבחירות הקרבות למועצה יזמנו, קבוצה של תושבים, הצעה שתימסר לועדת בחירות שעיקרה "בחירות ירוקות" בשוהם.

    נבקש להגיע להסכם בין המעומדים אודות כמה מגבלות על מנת לחסוך במשאבים יקרים, לשמור על ניקיון הישוב ושמירה על רוח בחירות נעימה ודמוקרטית. להלן מספר מגבלות שעשויות להועיל לכולנו:

    1. אי חלוקת פליירים בבתים, בתיבות הדואר או על גבי המכוניות ועוד.
    2. אי תליית שילוט במקומות ציבוריים שאינם מורשים.
    3. אי תליית שילוט בבתים פרטים או משותפים.

    כאלטרנטיבה נציעה לפרסם במקומונים, פרסום באינטרנט, לערוך חוגי בית ואסיפות, כיתוב דיגיטלי, סימוס לטלפון נייד טלפון ותליית שילוט במקומות ציבוריים שיוקצו לכך".

    המארגנים מסבירים כי חלוקת הפליירים יוצרת לכלוך רב והטרדה ומהווה בזבוז משאבים, תליית שילוט בבתים פרטיים ובבניינים משותפים יוצרת מתח רב בין השכנים, תליית השלטים במקומות ציבוריים לא מורשים יוצרת נזקים, לכלוך השחתת רכוש ציבורי וגורמת למתח ומריבות בין המחנות השונים.

    הסדר כזה אם יושג בין כל המועמדים יהיה טוב למעומדים, לישוב ובעיקר לתושבים. שהם ידועה בהתייחסותה לנושא איכות הסביבה ואנו תיקווה שהסכם זה יתקבל בין כל המעומדים לטובת בחירות הוגנות וירוקות.

    עד עתה חתמו 62 תושבים בלבד על העצומה ברשת. אולם המתמודדים משתפים פעולה עם העצומה ואף נערכה ישיבת היערכות כיצד מוציאים את הבקשה מהכוח אל הפועל.



    0 תגובות